Werkwijze

Eerste contact

Als je van mijn diensten gebruik wilt maken neem dan contact met mij op via telefoon/Whatsapp: 06-30289922), mail: info@opgeruimdenwel.nl of vul onderstaand contactformulier in. In een telefoongesprek leg jij uit wat je wensen en doelen zijn. Ik vertel in het kort wat mogelijk is. We plannen direct een kennismakingsgesprek in.  

Intakegesprek

Ik kom bij jou thuis voor een vrijblijvend intakegesprek. Het doel van dit gesprek is om elkaar beter te leren kennen en jouw hulpvraag duidelijk te krijgen. Het kennismakingsgesprek duurt ongeveer anderhalf uur.

Plan van aanpak

Na dit gesprek maken we verdere afspraken over het plan van aanpak en de kosten van mijn begeleiding.

Aan de slag

Bij akkoord plannen we de eerste werkafspraak in. We steken de handen uit de mouwen en gaan samen aan de slag. Hoe lang de opruimklus gaat duren hangt van verschillende factoren af. Hoe groot is de opruimklus? Kun je snel beslissingen nemen? Hoe fit ben je? Ben je in staat zelf aan te pakken?

Een gemiddelde opruimsessie duurt 3 uur. Dit blijkt de ideale tijdsduur om productief te zijn en scherp te blijven.

Evaluatie/nazorg

Na elke opruimsessie evalueren we kort hoe het is verlopen en stellen we het plan van aanpak eventueel bij. Tijdens het traject kun je me altijd mailen met vragen. Ik voorzie je zo spoedig mogelijk van antwoord of advies.

Na afloop van het traject spreken we een termijn af waarop we weer even contact hebben om te kijken hoe het gaat. Indien nodig geef ik tips om bij te sturen.

 

Contactformulier